Меню сайту |
 |
|
 |
Block title |
 |
Block content
|
 |
Форма входу |
 |
|
 |
Календар |
 |
« Грудень 2024 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
 |
Пошук |
 |
|
 |
Статистика |
 |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
 |
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
18.06.2025, 03:12 |
Головна » 2024 » Грудень » 17 » Рекомендації МОН щодо проведення атестації педагогів у 2024/2025 навчальному році
11:16 Рекомендації МОН щодо проведення атестації педагогів у 2024/2025 навчальному році |
|
 |

Міністерство освіти і науки України розробило рекомендації щодо проведення атестації педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році. Їх складено згідно з оновленим Положенням про атестацію педагогічних працівників.
Ознайомитися з рекомендаціями корисно керівникам закладів освіти і педагогам, членам атестаційних комісій різних рівнів.
Серед запитань, на які є відповіді в документі:
Який строк повноважень атестаційної комісії?
Як додати до складу атестаційної комісії представників первинних або територіальних профспілкових організацій?
Як і хто може створювати атестаційні комісії?
Як провести атестацію педагогічного працівника філії закладу загальної середньої освіти?
Які документи потрібні для проходження атестації?
Які особливості присвоєння кваліфікаційних категорій педагогам, які мають освітньо-науковий / освітньо-творчий ступінь вищої освіти, науковий ступінь або вчене звання?
Які особливості присвоєння кваліфікаційних категорій педагогам, які не мають педагогічної освіти, але мають стаж роботи в одній із галузей економіки?
У яких випадках можливе присвоєння педагогічного звання або кваліфікаційної категорії без дотримання послідовності?
Чи зберігаються педагогічні звання і кваліфікаційні категорії в разі переведення педагога в інший заклад освіти або на іншу посаду в тому ж закладі освіти?
Завантажити РЕКОМЕНДАЦІЇ
|
|
Переглядів: 28 |
Додав: adminber
| Рейтинг: 0.0/0 |
|